Výkon
Úsporný hybrid i benzínové motory 1,0 a 1,6 T-GDi.
Úsporný hybrid i benzínové motory 1,0 a 1,6 T-GDi.
Nejširší nabídka pohonných jednotek.
Hybrid
Elektrizující účinnost: zcela nový model KONA Hybrid.
Zcela nový model KONA Hybrid využívá elektrickou energii, abyste s litrem benzinu ujeli větší vzdálenost. A to vše bez nutnosti nabíjení baterie nebo změny jízdních návyků. Tento vůz, který posouvá prvotřídní hospodárnost na vyšší úroveň, je vybaven jak benzinovým motorem, tak elektromotorem poháněným baterií: plně paralelní hybridní pohon. Rekuperační brzdění dobíjí baterii, takže vy nemusíte.
Hybridní pohon.
Benzínový motor 1,6 GDi s přímým vstřikováním a elektromotor napájený z baterie společně dosahují vynikajícího výkonu 141 k/104 kW.
Vysoký točivý moment.
Elektromotor o výkonu 43 koní poskytuje vysoký točivý moment a vysokou účinnost. Poskytuje také působivou akceleraci při rozjezdu.
Akcelerace.
Zcela nová KONA Hybrid zrychlí z 0 na 100 km/h za 10,9 sekundy.
Tok energie - jak funguje KONA Hybrid.
V závislosti na jízdní situaci KONA Hybrid plynule přepíná mezi zážehovým motorem a elektromotorem, někdy využívá oba. Systém rekuperačního brzdění dobíjí baterii pomocí elektromotoru, který zpomaluje vůz. Energie uložená v baterii pak pohání elektromotor, který pomáhá při zrychlování, jízdě do kopce a při jízdě nízkou rychlostí. Tento složitý tok energie je znázorněn na těchto animacích.
Benzín
Nový model KONA.
Benzínové motory v novém modelu KONA.
Více o novém modelu KONA.
Prozkoumejte nový model Hyundai KONA ještě více.